Remarketing

Varmista sivustollasi käyneiden jälkimarkkinointi. Ostopäätöstä ei aina tehdä ensimmäisen käynnin aikana ja asuntomessuille saapuva saattaa unohtaa yrityksesi, tai jäädä harkitsemaan hankintaa. Palauta asiakas takaisin sivustollesi Digiteamin laadukkaalla remarketingilla.

Digiteamin remarketing palvelun sisältö

  1. Remarketing kanavan ja mainostustavan valinta
  2. Kohderyhmien luominen
  3. Mainosten suunnittelu ja toteutus
  4. Mittauksen varmistus
  5. Mainonnan tulosten mittaus, optimointi ja raportointi

Huomioithan, että kohderyhmiä varten pitää olla riittävästi kävijöitä ja että kohderyhmiä varten pitää olla kerättynä tietoa sivuston kävijöistä. Päätös remarketingin aloittamisesta olisi hyvä tehdä vähintään 1-2 kk ennen varsinaisen markkinoinnin aloittamista.

Katso Remarketingin hinnat tästä

 

Mitä remarketing on?

Remarketing tarkoittaa uudelleenmarkkinointia. Remarketingin avulla sivustollanne käyneelle kävijälle muistutetaan yrityksesi tuotteista ja palveluista, kun tämä liikkuu muilla sivustoilla. Kun yrityksesi sivuilla käynyt henkilö on jo osoittanut kiinnostusta palveluitasi kohtaan, on hänelle todennäköisesti paljon helpompi myydä, kuin täysin kylmälle kontaktille.

Asuntomessuvierailua suunnittelevaa muistuttamalla varmistetaan, että majoitusvaraus tulee tehtyä, pöytä varattua tai että alueen muut palvelut ja matkailukohteet eivät pääse unohtumaan.

 

"

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään Digimarkkinointi­palveluun. Myyntiä on saatu kasvatettua huomattavasti Digiteamin kanssa.

Päivän Peili Oy
Toimitusjohtaja, Aleksis Erikivi

 

Missä remarketing näkyy?

Remarketingia tehdään mainosverkoissa. Esim. Google Display Network on mainosverkosto, joka muodostuu sivustoista, joilla on Googlen kanssa sopimus mainosten näyttämisestä. Sanoman verkosto taas pitää sisällään Sanoman sivustoja. Kun käyt digiteam.fi sivustolla, saatat törmätä mainontaamme esimerkiksi sanakirja.org sivustolla. Myös Facebookissa voit tehdä remarketingia, jolloin esim. sivustollasi käyneille kävijöille voidaan kohdentaa mainontaa Facebookissa.

Menestyvän remarketingin edellytykset

Remarketing toimii, kun sivustollasi on riitävästi kävijöitä, joista voidaan luoda kohderyhmiä. Monessa verkostossa remarketingin käyttöönoton ehtona on minimikävijämäärät, jotta mainonta saadaan käyntiin.

Jos kävijöitä on runsaasti, voidaan näistä luoda erilaisia kohderyhmiä ja näin viesti saadaan kohdennettua paremmin erilaisilla mainoksilla. Hyvin kohdennettu mainos

On myös erittäin tärkeä muistaa, että mainosten näkyvyyttä kannattaa joissakin tapauksissa rajoittaa. Esim. Googlen Display Networkissa näkyvyysvaihtoehdoista suljetaan yleensä pois mobiiliapplikaatiot, pelisivut, aikuisviihde-, väkivalta- ja rikossivustot.