HAKUKONELÖYDETTÄVYYS

Ennen asuntomessuja ja asuntomessujen aikana, ihmiset hakevat paikkakunnaltasi majoitusta, nähtävyyksiä, vapaa-ajanpalveluita, pysäköintiä ja ravintoloita. Haut tehdään lähes aina Googlessa. Varmista yrityksesi sivuston ja palveluiden löytyminen Google Adsin ja hakukoneoptimoinnin avulla. Me varmistamme, että palvelusi löytyvät Googlesta, kun niitä haetaan.

Google Ads – Google mainonta

Google Ads (AdWords-mainonta) on nopea tapa varmistaa löytyminen Googlesta. Adsin vahvuutena on mahdollisuus kohdentaa löydettävyys erittäin tarkasti sellaisiin hakuihin, joita käytetään, kun yrityksesi palveluita tai tuotteita halutaan ostaa.

Mainonnan suunnitteluun ja toteutukseen on hyvä varata vähintään 2-3 arkipäivää, joten olethan ajoissa liikkeellä.

Digiteamin Ads-palvelu

  1. Avainsanojen kartoitus ja avainsanatutkimus
  2. Mainonnan suunnittelu ja rakentaminen
  3. Seurannan varmistaminen
  4. Mainonnan optimointi, ylläpito ja raportointi

Google Adsin tuomassa hyödyssä ratkaisee kohdennus – ei klikkihinta, ei klikkien määrä, vaan kävijöiden laatu.

Google-mainonnan avulla varmistetaan hyvä löydettävyys silloin, kun kilpailu kärkisijoista on kova ja tarvittaessa paikataan sitä löydettävyyttä, mitä hakukoneoptimoinnilla ei pystytä saavuttamaan.

Katso Google-mainonnan hinnat tästä

 

 

Lue lisää Digiteamin Google Ads -palvelusta >>

 

"

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään Digimarkkinointi­palveluun. Myyntiä on saatu kasvatettua huomattavasti Digiteamin kanssa.

Päivän Peili Oy
Toimitusjohtaja, Aleksis Erikivi

 

 

Hakukoneoptimoinnin aikataulu

Kun haluat valmistautua tuleviin asuntomessuihin, tulee hakukoneoptimointityö aloittaa niin, että tarvittavat toimenpiteet on tehty mieluiten 6-12 kk ennen asuntomessuja. Ole siis ajoissa liikkeellä.

Hakukoneoptimoinnin tekeminen

Hakukoneoptimoinnin avulla pyritään varmistamaan sivuston maksuton löydettävyys hakukoneesta silloin, kun yrityksesi palveluita ja tuotteita etsitään. Hakukonelöydettävyyden perusasiat kannattaa laittaa kuntoon, jos niissä on puutteita. Hakusijoitusten paranemisen lisäksi, perusasioiden kuntoon laittaminen mahdollistaa myös laadukkaamman Google Adsin tekemisen.

Hakukonelöydettävyyteen vaikuttavat lähes kaikki sivustoon liittyvät asiat, sivuston teknologiasta aina sivukarttaan ja tekstissä käytettyihin termeihin. Vaikuttavia tekijöitä on muutama sata. Tästä syystä varsinainen hakukoneoptimointiprojekti tarkoittaa käytännössä sivuston täydellistä uusimista, jossa kaikki mahdolliset löydettävyyteen vaikuttavat asiat pyritään hyödyntämään yksityiskohtaisesti.

 

Lue lisää Digiteamin hakukoneoptimoinnista >>