Facebook-mainonta

Facebook-mainonnan kautta tavoitat kohderyhmäsi tehokkaasti. Perinteisten demografiatietojen lisäksi voit tavoittaa kohderyhmäsi kiinnostuksenkohteiden tai verkkokäyttäytymisen perusteella.

Kaikkien eri kohdennustapojen käyttö on mahdollista vain Facebook-mainonnan hallintaan tarkoitetun Business Managerin avulla.

Digiteamilta saat ammattimaisen Facebook-mainonnan strategian, työkalut, kohderyhmäsuunnittelun, mainonnan toteutuksen, tulosten mittauksen ja mainonnan optimoinnin mittauksen avulla.

Digiteamin Facebook-mainonta

  1. Facebook-markkinointisuunnitelma (kenelle, milloin, mitä, miten)
  2. Business Manager-tilin luominen (jos sellaista ei ole)
  3. Kohderyhmien luominen
  4. Kampanjoiden ja mainosryhmien luominen
  5. Mainosten suunnittelu ja toteutus
  6. Mittaus ja optimointi (mainosten ja kohderyhmien muokkaus)
  7. Raportointi

 

Katso Facebook-mainonnan hinnat tästä

 

 

"

Olemme olleet erittäin tyytyväisiä Digiteamin osaavaan ja ketterään Digimarkkinointi­palveluun. Myyntiä on saatu kasvatettua huomattavasti Digiteamin kanssa.

Päivän Peili Oy
Toimitusjohtaja, Aleksis Erikivi

 

Facebook-mainonnan eri kohdennustavat

Facebook-mainontaa voi kohdentaa useilla eri tavoilla ja joskus parhaat tulokset saavutetaan käyttämällä useita eri kohdennustapoja samanaikaisesti.

Demografia + kiinnostuksenkohteet

Facebook-mainonnan perinteisin mainostustapa, on valita maantieteellinen alue, kohderyhmän ikä ja sukupuoli, sekä kohderyhmän kiinnostuksen kohteet. Jos kohderyhmän pystyy löytämään kiinnostuksen kohteiden mukaan, tämä voi olla hyvinkin tehokas ja toimiva tapa mainostaa.

Lookalike audiences – samankaltiaset yleisöt

Lookalike audiences tarkoittaa kohdentamista samankaltaiseen kohderyhmään, jonka tiedät jo hyväksi. Jos esim. Facebook-sivusi tykkääjät ovat yrityksellesi hyvä kohderyhmä, voit kohdistaa Lookalike audiences -kohdennuksen avulla suunnata mainoksiin samankaltaisiin Facebookin käyttäjiin. Kuten olet varmasti huomannut, Facebookilla on paljon dataa käyttäjistään ja tästä syystä tämä kohdennus voi olla erittäin toimiva.

Facebook remarketing, uudelleenmarkkinointi Facebookissa

Facebook remarketing tarkoittaa mainosten näyttämistä Facebookissa sellaisille henkilöille, jotka ovat esim. reagoineet Facebook-mainontaasi, tai käyneet sivustollasi. Kun kohdistaminen on tehty oikein, eikä mainosta tyrkytetä liian usein, saadaan palveluistasi jo kerran kiinnostuneita muistutettua palveluistasi ja kenties viemään hankintansa loppuun, tai ottamaan yhteyttä.

 

Lue lisää Digiteamin Facebook-markkinoinnista >>